The life part:1


Woohoo!

Väldig dålig på skriva jag är!

Tja det var ett tag sen.... Nu ska jag försöka rappa upp allt som hänt sen sist.

Förts av allt har mamman till mitt barn kommit så långt som till vecka 25! Hielviete snart är man pappa på heltid.

Flytten är klart........ Nästan! Har bebis rummet kvar och plats för mina M-kläder!

Jag har varit lite smått förbanad på allt och alla börjar blir trött på folk som skriver i idiot kommentarer
i andras bloggar. Speciellt när dom skriver anonymt. Har man behov av att säga nåt så säg det eller håll!

Många tråkiga saker har hänt på sista tiden folk blir av med jobben och måste sälja sina hus. Väldigt tråkigt
men som jag har sagt tidigare så betyder saker ingenting. Man kan alltid köpa nytt senare det viktigaste är
att man står ihop inom familjer. Fast det gäller inte mig (Muahaha...)

Elin har varit underbar fast hon gnäller, stackarn det måste vara jobbigt för dig nu! Men jag älskar dig jätte mycke!

Många grejer vill man "ventilera" på bloggen men jag känner inte för det.

Till dagens filmcitering: Archie, slap him, send him to school, 'cause I can't take no more of this.  Rocknrolla (2008)

Solong!


Kommentarer
Postat av: Elin aka Grodan

Älskar dig baby <3

2009-04-11 @ 21:17:48
URL: http://elinalice.blogg.se/
Postat av: bam bam

kan du inte blogga mer ?????

2009-06-04 @ 00:59:02
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0